Friday, 20 April 2012

mint leopard

I needed some spring colors in my life ;) I'm not to happy with colors I used - base color (Rimmel - Misty Jade) and dots inside leopard spots (Essence - You belong to me) was so similar that sometimes it was hard to tell there are more than two colors on my nails... Dark green is George - Meteorite. This is not my best leopard print... Maybe because I used another size of dotting tool? I always used the smallest one - the only one that Essence have in their offer, but now I used the one that it's on every second end of most common dotting tools (I have the ones from Born Pretty Store - I used the pink one from this set). I guess that may be the reason... Or maybe my skills are getting worse? :P

mint green leopard print nail art

4 comments:

  1. Hey:) Pazurki są naprawdę przepiękne i uważam że mimo wszystko widać że są 3 kolory:) trafiłam na Twojego bloga z linka na wizażu i naprawdę bardzo fajnie malujesz paznokcie - jestem pewna że będę wpadać. Mam nadzieję że komentarz po polsku to nie problem..?;) i jestem pod wrażeniem zadbanych paznocki naturalnych z wcześniejszego postu, pozdrawiam:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję, bardzo miło mi się zrobiło :) Oczywiście, że to nie problem, nie jestem z tych, co się nie przyznają, że z Polski są ;)

      Delete